Soal Selidik Kepuasan Pelanggan


 

Terima kasih kerana menyertai kursus UKM.survey

 

yang telah diadakan pada 30 Januari 2018 di Bilik Cempaka, Pusat Teknologi Maklumat .

 

 

Kami menghargai kerjasama anda dalam menjayakan kursus tersebut.

 

Oleh itu, kami memerlukan maklum balas anda untuk penambahbaikan kualiti kursus secara berterusan.

 

 

Terima kasih kerana menyertai kursus Atlas.ti yang telah diadakan pada 27 – 28 Julai 2016 di Bilik Cempaka, Pusat Teknologi Maklumat . Kami menghargai kerjasama anda dalam menjayakan kursus tersebut.

 

Oleh itu , kami memerlukan maklum balas anda untuk penambahbaikan kualiti kursus secara berterusan.


There are 6 questions in this survey.
  A note on privacy
This survey is anonymous.
The record of your survey responses does not contain any identifying information about you, unless a specific survey question explicitly asked for it. If you used an identifying token to access this survey, please rest assured that this token will not be stored together with your responses. It is managed in a separate database and will only be updated to indicate whether you did (or did not) complete this survey. There is no way of matching identification tokens with survey responses.